Hiss & Diss!

Eftersom jag är helt idélös nu den senaste tiden så tänkte jag köra lite hiss & diss!


Dagens hiss går till:


Magic Brush!
De är verkligen superbra, värda varenda krona!


.. och dagens diss går till:


Dyón The Difference tränset!
Fullkomligt älskade detta tränset innan men nu tycker jag inte alls om det längre..
Jag tycker det är bra eftersom det avlastar trycket i nacken på hästen men det som
jag antagligen mest stör mig på är nog pannbandet, både att det inte går att byta ut
och att det sitter så högt upp! nä detta får en diss från mig iallafall!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det sitter inte högt upp på min häst :p Fast jag gillar det inte så mycket längre heller!

2011-08-02 @ 21:35:16
URL: http://skeckryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0