hallihallå!

Eller godmorgon kanske jag borde sagt istället?! ääh..
Klockan är inte jättemycket iallafall vilket betyder att jag inte har hunnit med sådär mycket änsålänge, jag har endast varit ute och kikat i brevlådan om någon postavi hade kommit men utan något resultat.. har även tagit en dusch så nu är jag pigg och vaken! Idag är en planerad uteritt för Spottis och idag ska jag prova novabettet har jag bestämt! (har sagt att jag ska prova det i några dagar nu men har inte orkat gå upp och hämta det, haha!)

Ska även under dagen ta mig bort till Josse och föra över bilderna till min dator så ni kan få se dom här på bloggen! även jag vill se dom i större format än på kameradisplayen. (;


Spottis & Pappa 2008. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0