dagen i bilder! (+ lite text)

Vi hade allmänt tråkigt på tågresan mot Malmö (som varade i ca 1 h & 15 min)

Vi tittade på folk med lustiga skor på centralen

Vi tittade på kanin-hoppning..



..& agility-uppvisning!


denna lille busen visade upp flyball!

vi tittade på någon form av tömkörnings-clinic

& på får

Vi hade med oss mat

(Gisela blir aggressiv när hon är hungrig, hihi)

Vi låg på en filt och tittade på terränghoppningen..

sen somnade jag till litegrann..

& då passade Gisela på att sno min kamera och ta jättesöta bilder på sigsjälv (och allt annat)



hon påstod att hon såg en unge som var lika stor som Turning Torso, ska man tro henne?

vi tittade på tjusiga nordsvenskar..




& fjordingar med annorlunda färger.

"do you have the guts?" yes det hade vi!
Vippen, bilen körde upp och sedan ner för rampen igen i 40-graders vinkel.

påväg nerför!

vi var och checkade in hinderna på nära håll (jag personligen hade ALDRIG hoppat det)

vi tattade på ponnygalopp..

& självklart det vi åkte dit för, terränghoppning!







Kommentarer
Postat av: Helen

Verkar som ni haft en toppendag.. Hmm vilka stora barn dom har i Malmö :)

Jag hade inte heller hoppat dom hinderna. Möjligtvis om jag hade haft en häst som var 2,50 hög



Till Madde: Kaninerna hoppade nog högre än vad du ska göra med Spottis så det fixar ni lätt.. Annars tror jag minsann att jag ska köpa en kanin till dej så du får hoppa med den istället ;)hihi

2011-08-07 @ 13:44:27
Postat av: Helen

Kunde du inte frågat var hon köpt skorna, det är såna jag vill ha ju..

2011-08-07 @ 13:45:55
Postat av: Johanna

Jätte fina bilder :D

riktigt fina nordsvenskar, hihi :)

2011-08-11 @ 14:37:14
URL: http://ujohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0