Utvärdering tävlingsplats: Helsingborgs FRK

Parkeringen var inte att hurra för denna helgen, där hade varit uteboxar under SM så låg spånet kvar i stora högar så det blev lite problem att komma fram, sen hör man inte högtalarna..

Framridningen
hade bra underlag, något liten men man fick plats!

Framhoppningen är stor och bra, ibland var där liiite väl mycket folk därinne men det gick eftersom det är så mycket yta att röra sig på.

Collectingringen
 är en stor bred gång, superbra! Häftigt att komma in på banan genom den.
Ni som har vatt där förstår vad jag menar!

Tävlingsbanan kan man nästan inget annat än att tycka om!
Den är stor (och då menar jag stoooor), ljus och fräsch, nästan inget negativt!

Hinderna
var de de hade med på SM, så det var både lite titt men ändå ganska snälla, så
de hade inte plockat fram de värsta utsmyckningarna! hehe

Priserna
var helt outstanding! hehe.. De brukar ha fina priser på vanliga tävlingar också
men nu var dom helt galna, ja ni såg ju rosetten? sen fick man så mycket mer utöver bara
rosett och plakett, det var ju massa premier också!

Maten är dyr.. haha! Tycker inte att de har så stort utbud heller faktiskt, sen
att dom tar skyhöga priser på det, nänä inte okej!

Läktaren är superbra! Läktare på båda sidorna om banan och en massa sittplatser!

Funktionärerna
var bra, men jag funderar fortfarande över varför man har småfolk på banan.. Jag menar inte att de är odugliga utan tänker mer på skaderisken. men funktionärerna skötte sina uppgifter prima!

Sammanfattningsvis så tycker jag att det är fräckt när dom verkligen anstränger sig och vill göra det bra, de hade 2 bilar på banan, en transport+massa sadelskåp och equitrailern (om ni inte vet vad det är så sök "equitrailern" på google) vilket jag tycker ser väldigt lyxig ut!

Tävlingsplats:
5 av 5!


Kommentarer
Postat av: L&E - Tävlingsryttarnaa

Hejsan!

Väldigt fin blogg, vi kör uppdatering på våran blogg en gång varje timma om allt möjligt. Har du något förslag vad vi skulle kunna skriva om som skulle just få dig att läsa är du välkommen att höra av dig! Annars hoppas jag bara du lämnar ett hovavtryck på våran blogg! Trevlig dag // Linnea genom tävlingsryttarnaa

2011-04-18 @ 13:55:40
URL: http://tavlingsryttarnaa.blogg.se/
Postat av: isabella björkman

SV: jaså, jag har ju jätteont i mitt ena knä när jag böjer de, men jag kände inte av det i knäet alls, då det är bollar så blir rundare gång eler va man ska säga - skonsammare för knät. Så om du bruksar vara ute och gå hade jag nog köpt dem om ja va du :)

2011-04-18 @ 15:31:42
URL: http://ihb.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag håller inte riktigt med dig! Jag dissar stort underlaget på både framhoppning och inne på banan, det var inte alls bra! Sedan funktionärerna på banan, hur mycket hjälpte dem till att bygga om? Inte speciellt mycket, där var allmänt lite funktionärer.

2011-04-18 @ 17:46:40
URL: http://ryttarinnanmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0