resultat!

16/4, Lördag.

Kval 1, LB - 4 fel.
Fick ingen bra känsla, hon hoppade fint och så men kändes som jag fick
sitta och driva på alldeles för mycket.. Hon var tyvärr lite slö i benen över
sista i grunden så vi fick ett pet där, annars är jag nöjd med henne!

Kval 2, LB - 4 fel.
Hon kändes mycket mera framme i denna klassen, super tänkte jag!
Hoppade jättefint ända fram till 7:an där jag såg att hon skulle till att
komma fel så jag tryckte av henne lite tidigare men hon hade ingen
tanke på att hoppa av för långt innan så hon trampade om och gjorde
ett riktigt helikopter-hopp över en oxer!
Jag lyckades hamna med foten (fortfarande i stigbygeln) över på fel
sida om sadlen, ganska svårt att förklara men Josse lyckades knipa
en bild på det så ni ska få se när hon har skickat bilderna!
Iallafall så ville inte bommen på den oxern ligga kvar, undra varför?! ^^

Som ni ser så gick det inte helt super första dagen så det blev B-final för vår del,
vi hamnade precis utanför A-finalen!

17/4, Söndag.

B-Final, LB - 0+0 fel.
Hon kändes mycket finare idag, både på framridningen och framhoppningen.
Och på inne på banan fanns där inget att snacka om, hon var i princip helt klockren!
Kom lite nära på 2:an men annars var hon superfin på resten.
Fick tiden 50,40 sek i grunden och 20,12 sek i omhoppningen vilket ledde till en seger! :D

I pris fick vi en supersnygg rosett, en grep från BOJ (att ha i transporten), shampoo & lädervård
från trikem, 25 kg foder från IFORM, plakett och äran att skämma ut mig genom att bli intervjuad inne på prisutdelningen inför hela anläggningens öron.. a w k w a r d!

Är ni sugna på att se lite bilder och filmen?! :D


Kommentarer
Postat av: FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

Grattis! :D



Jag vill verkligen se hur du satt med foten på fel sida av sadeln, fattar inte riktigt hur det gått till xD

2011-04-17 @ 16:47:31
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/
Postat av: Malin

Grattis! ;)



Super snygg header!! =D

2011-04-17 @ 19:31:41
URL: http://malinottenback.blogg.se/
Postat av: Hästryttaren

Jättefin blogg!

Hoppas du får en bra påsk :)



Du får gärna kika in i min blogg!

2011-04-17 @ 20:15:34
URL: http://hastryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0