mornin'

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om såhär tidigt på morgonkvisten.. Det som ska hinnas med idag är iallafall stallet (nu har vi hela stallet i lite mer än en vecka med utsläpp, mockning, mat, inläpp och allt detdära eftersom de som äger stallet är iväg på semester), ut och gå en runda med Spirit, blir nog samma runda som igår för att i samma veva fortsätta leta efter min mobil.. Sen ska jag nog ta en liten stund och sätta mig i solen, efter det ut ock springa kanske?

Nej nu bara pladdrar jag på!
Vi får helt enkelt vänta och se vad dagen har att erbjuda. :)

Kommentarer
Postat av: ANNA NORDBECK

SV; måste först snacka lite med mamma tror jag :) men annars tack!

2011-04-21 @ 13:37:58
URL: http://eliani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0