film/bilder

Här har ni finalrundan + prisutdelningen, intervjun och ärevarvet!
Dock hör man inte vad jag säger under intervjun, jag var ruskigt nervös och trodde att
jag skulle skita på mig, hatar att prata inför folk.. Hehe!

När jag var mindre sa jag till mamma att jag aldrig i hela mitt liv skulle vinna en tävling i Helsingborg eftersom man måste prata i mikrofonen inför alla, men se vi lyckdes utan några större missöden! (förutom att Spottis var livrädd när han kom fram med mikrofonen så jag var tvungen att hoppa av eftersom han inte fick komma i närheten.. -.-)



Inne på banan, kval 1.





Framhoppning till kval 2.





Inne på banan, kval 2.





Här är jag påväg av, haha!
När vi landade så var benet ännu mer över på andra sidan sadlen..
.. och jag han precis få ner det (nästan) innan nästa hinder, så det hoppades lite tokigt..
Men hon är så snäll som ställer upp och hoppar fast jag sitter helt kontigt, haha!

Bilderna är tagna av Josse!

Kommentarer
Postat av: FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

Superfint med benet ;) haha

2011-04-18 @ 09:36:48
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/
Postat av: Lisa

Grattis!! :D

2011-04-18 @ 11:27:57
URL: http://varriddagbok.blogg.se/
Postat av: Helen

Hahaha det var ju snygg stil :)



Du tog bort mitt tjut iaf, men du skulle kanske textat dina svar på intervjun för dom är lite otydliga hahaha :)

2011-04-18 @ 16:40:06
Postat av: jessica

såg jätte bra ut ju!! :D fina bilder :)

2011-04-19 @ 20:34:22
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0