Åstorpsortens Ryttarförening

Här kommer resultaten från dagen!

LB+5: 4 fel.
Hon var superfin på hinder, fick tyvärr en rivning men det var helt och hållet mitt fel!
Hon rullade på jättefint genom svängen och hade bra galopp så jag tänkte att hon skulle
fixa det själv, det ledde till att jag inte red på så bra och då kom hon lite nära så bommen trillade..

LA: 8 fel.
Hon är så fin min lilla stjärna!
Ställer upp i alla lägen.. Fick ett yrsel-anfall inne på banan mellan hinder nummer 5-6 (som låg på en rak linje), fick en blackout och kom tillbaka precis innan hindret så var tvungen att vända ifrån, slog en volt och fortsatte banan, fortfarande yr, rev hindret vi fick vända ifrån pga av att jag jag inte kunde se avståndet ordentligt
men ändå fortsätter ponnyn och hoppar resten av banan felfritt!
Hon var kanonfin på hinder och jättefin i övrigt så jag är supernöjd med henne!

Dock blir jag lite rädd för vad det är för fel på mig?!
Detta var inte första gången utan det har hänt 4-5 gånger innan.. Både på tävlingar och utanför häst livet.
Men mamma ska ringa doktorn imorgon och beställa en tid så ska vi kolla vad det är!


Kommentarer
Postat av: emma fors / forzi.blogg.se

tack så mycket :D din blogg va ju jättehärlig :) börjar premurera på den på bloglovin nu :D

2011-04-10 @ 19:38:22
URL: http://forzi.blogg.se/
Postat av: emma fors / forzi.blogg.se

jaa, dom försvinner väl snart gissar jag på :( hon va väääldigt mörk med massa fina prickar när jag fick henne men jag hoppas på att några får stanna kvar på hennes kropp haha :)

2011-04-10 @ 20:05:41
URL: http://forzi.blogg.se/
Postat av: FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

Verkligen jätteläskigt när allt bara försvinner!

Hoppas på filmer senare :)

2011-04-10 @ 20:26:07
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/
Postat av: Therése Björkman

Där var ju jag i bakgrunden ! :p

2011-04-16 @ 20:27:03
URL: http://karelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0