Hej på mig!


Tänkte berätta lite kort om mig själv för er nya läsare!

Jag är en tjej på 16 år, född 26 April 1994 i Ängelholm.
Spenderade mina 2 första levnadsår i Hjärnarp och flyttade sedan
till Klippan i Skåne där jag fortfarande befinner mig.
Här bor jag i en hyffsad stor villa tillsammans med min mamma, pappa och min lillebror.
Jag har en pojkvän sedan 8 månader tillbaka som heter Marcus Christenson.
Jag tränar och tävlar i ponnyhoppning med min ponny Spirit.
Har även en hund och tre katter.
Min fritid spenderar jag i stallet, med kompisar, min pojkvän och festar, lite gott och blandat alltså.

Så, det var lite snabb-info om mig! Hoppas det hjälpte er att förstå lite mer vem jag är.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0