Dan Före Dan Före DoppareDan.


Nu börjar det lida mot jul kära vänner, endast 2 dagar kvar!
Dagen har jag ägnat åt att vara med mamma och handla de sista
julklapparna, fixa i stallet, städa färdigt mitt rum och slått in julklappar.
Imorgon åker jag snabbt iväg en sväng på morgonen med älskling och
köper mammas julklapp! (Den kunde jag ju inte köpa när hon var med ;D)
Sen är allt klart inför julafton! Skönt..

Spirit har även en liten vintervila, därför ni inte hör så mycket om ridningen nu.
Det går knappt ta sig ut från stallet här hemma, det är is överallt!
Och det är dessutom inte bra för hennes muskler nu när det är så kallt,
hon blir så otroligt pigg och springer och spänner sig och då kan hon lätt
sträcka sig om musklerna inte är helt varma..
Rider ut någon gång imellanåt i skritt och trav bara för att hålla igång henne.
Det är dock inte så skönt i våra -23 grader..

Nu ska jag sova och göra mig redo för morgondagen, vi hörs då!






Kommentarer
Postat av: Louice Råå

vilket gulligt julpappaer :P haha

2010-12-31 @ 01:04:36
URL: http://louiice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0