They just uuuse your mind, and they never give you credit ♪♫

It's enough to drive you, craaazy if you let iiiiiit! Working  9  halv 8 to 5.... Hej och hå vilken lång dag! Har hoppat in extra på jobb idag också, puuh vad trött i huvudet man blir av att hänga runt ungar så många timmar i sträck.. Så både hästarna och jag tog oss en välförtjänt vilodag idag! Imorgon blir också en lång dag men inte alls på samma sätt. Jag startar dagen tidigt hos tandläkaren för check av tandställningen, därefter kör vi in till mormor och morfar och käkar frulle, next på schemat är stallet där jag förhoppningsvis hinner rida båda hästarna innan jag börjar jobba kl 13! Här gäller det att vara effektiva ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0