Ingen rast, ingen ro..

Åh jag dör så mycket grejer jag har att ta tag i men inte har tid till! Jag ligger efter med mina serier, jag ligger över 650 olästa inlägg back på bloglovin, jag ligger efter med bloggningen, jag ligger efter med städning, jag ligger efter hela mitt liv känns det som... Nu i veckan har jag tusen saker att pricka in känns det som och jag har ungefär tid för, typ 20? Gaah... Eddie har iallafall fått gå med i naken-klubben idag, jag orkar inte att det tar typ 100 år för honom att torka efter ett ridpass.. Och jag har bokat in dressyrträning torsdag förmiddag, så just ridfronten känns iallafall rätt så klar för veckan, det är bara alla dedär andra sakerna som ska klämmas och pressas in också.
 
Wish me luck hörrni, och jag hoppas att vi hinner höras mellan varven!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0