En såndär dag mittimellan

Hej på er hörrni! Världens tröttaste tjej här... Jag försov mig riktigt grovt imorse och vaknade en halvtimme innan bussen mot jobb går, så det var ju en jädra start på morgonen! Har dessutom varit ute och cyklat (vilket jag inte gjort på 100 år...) med 6:orna hela förmiddagen, har en svag feeling att jag kommer märka av det i kroppen imorgon.. Hade dessutom kämpigaste dressyrpasset på länge för Annika igår, inga stigbyglar på hela passet och jävlar vad vi jobbade bägge två! men Eddie var SÅÅÅÅ fin *.* Grämer mig lite att mamma inte filmade något för hade varit kul att se hur det ser ut från backen när känslan i sadeln är på topp!
 
Aja, idag är en riktig mellandag och jogging står på schemat, imorgon är det hoppträning för Maria!
Det här blev världens mest osamanhängande inlägg och nu ska jag äta lunch, finally.. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0