Nytt från PS! (igen..)

Igår hann jag precis innan jag skulle hoppa på tåget rusa in på ICA och hämta ut gårdagens leverans från PS! En käkrem som man så illa är tvungen att ha på tävling, jag hoppas innerligt att den passar... Fick beställa hem strl cob då full var slut, och jag måste ju ha en till helgen! Så är den för liten så är jag screwed ;) Men eftersom Eddie ligger lite mittimellan cob och full så kan vi hoppas att den blir bra!
 
Åh jag kunde heller inte låta bli att klicka hem ännu ett pannband... Hehe. Ett liknande det jag redan har med stooora Swarovski-stenar! Fast såklart med deras click-it design så det går racerfort att byta och man slipper plocka isär tränset :) Dock har jag lite beslutsångest... Mitt gamla är ju egentligen snäppet snyggare eftersom det är mer droppformat har lackat läder runt stenarna *.* Men jag vill ha med click-it knapparna för att underlätta vid byte.... Får testa det idag och se hur det sitter på och bestämma därefter ;)
 
Isåfall är mitt gamla pannband till salu! Svart läder strl full (42cm), äkta Swarovski med lackat läder runt stenarna!
400:- + frakt, endast använt ett fåtal gånger så det är i toppskick!!
Ni kan se det på bilderna nedan tillsammans med det nya :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0