Har fått dille på PS!

Jag har verkligen totalt snöat in på Perfect Sit of Sweden's produkter! Och allt vände hipp som happ på en 5-öring. Jag gick från att titta snett deras påhitt till att bli nästintill helt besatt.... Hur går detdär till egentligen? Jag tror dock aldrig att jag har lagt någon större energi på att verkligen granska deras grejer, för det var när jag gjorde det som det vände. Tidigare har jag bara rynkat på näsan och tittat åt ett annat håll.
 
Hästarna har iallafall berättat för mig att de faktiskt vill ha vars en av deras urläckra grimmor! Théa vill ha deras vackra Fancy Pearl Revolution som är lite tjejigare med söta pärlor och Eddie vill ha den lite ballare Fancy Stud Revolution i brunt med guldiga klinkers ;) Ursmart att man vid ryktning kan koppla bort hela underdelen av grimman!
 
 
Och OM nu det nya tränset skulle ha någon magisk effekt på Eddie (har läst om många som får ett ärligare stöd i handen på sina hästar, så man kan ju alltid hoppas....) så har jag lite småtankar om att införskaffa ett "hoppträns", dvs. ett träns som inte har världens fetaste nosgrimma och gör att vi ser ut som värsta dressyrnördarna vid icke-dressyrarbete, framförallt vid hoppning! För ja, vi SKA komma igång med hoppningen också, i promise att jag inte har konverterat helt till the dark side ;)
Har fastnat för deras "Winning Round Revolution" ur nya kollektionen, SÅ fint!! Med klinkers på nosgrimma och pannband, Eddie hade varit urläcker i det :D
 
Shit vad jag låter bortskämd hahah... "OMG måste ha ett hopp och ett dressyrträns för över 2000:-/st"
Men believe me, det är inte jag som är bortskämd, det är Eddie ;) Jag betalar alla mina prylar med egentjänade pengar! Och han bara får och får och får.. Jäkla snorunge ;)
 
Men tror ni inte han hade varit snygg i det? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0