Welcome v. 29! måtte du gå undan..

Tjena!
Måndag morgon igen och jag välkomnar min sista jobbevecka innan semester med öppna armar! Startar den dock med det alltid tråkiga måstet varje gång jag varit hos mitt hjärta, hemresan.. "puss och kram ses om 2 veckor" och nu håller jag på att beta av mina 6 timmar på bussen tillbaka mot allas vårt platta skåneland. Är dock motiverad till 1000 när det gäller ridningen just nu! Alla nya grejer som bara ligger där hemma och väntar på att få provas och tävlingar är bokade, åh jag vill bara vara hemma och trimma NU!

Nu måste jag dock logga ut härifrån och ta tag i kökortsplugget och få något vettigt gjort.. Vi hörs!
 
Igår plöjde vi oss igenom en cykeltur på drygt 4 h i den underbart vackra norska naturen, puh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0