ett i veckan, not okay

Hej på er hörrni! Long time no see..
 
Jag har varit APTRÖTT hela denna veckan och motivationen har legat på 0, likaså uppdateringen. Men jag har sagt det förr och jag säger det igen, jag bloggar för min egen skull och känner jag inte för det, ja då skiter jag helt enkelt i det. Hästarna har iallafall tutat på, Eddie har varit bättre men fortfarande lite småtjurig, tror det kan ha att göra med att vi har satt igen hans box så han inte kan krubbita lika mycket som innan! Tänk er själva att vara beroende av något och sen inte få/få göra det, jag hade också varit arg ;) tänkte visa vår konstruktion i ett annat inlägg.
 
Théa har spunnit på som bara den och sköter sig galant, hoppade igenom henne lite i ridhuset igår inför helgens tävling och det gick väl ganska bra tycker jag! Hon blev lite mer avvaktande imed det är första gången hon hoppar inomhus (utöver hinder på 50-60 cm en gång i april), så några bommar föll men hon hoppar ändå "klossar" med smiley-gubbar på ena sidan och sverigeflaggor på andra och vattenmatta osv. utan att tveka. Duktiga lilla Loppan! Nu är vi laddade för tävling i Munka imorgon, vi hoppar 90 och 100 cm :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0