fullspäckad tisdag!

God förmiddag på er! Ännu en natt med dålig sömn har gått, vet inte varför men de senaste nätterna har jag sovit jättedåligt.. Har vaknat flera gånger per natt och ligger bara och vänder och vrider på mig utan att kunna somna om igen på ett bra tag, inte bra då jag blir så himla trött om dagarna :(
 
Aja, idag flyttar vi iallafall upp Théa till ÅPK! Så ska hon sättas igång och ridas ordentligt efter denna långa vilan :) Malin har dock hållt igång henne sen ett par veckor tillbaka med longering så hon har ändå fått röra på sig ordentligt, så det ska inte vara några problem att sätta igång och rida henne ganska direkt! Detta kommer bli kul :) Även Eddie ska ridas lite lätt idag, Astrid ska därimot gå KG-träning ikväll så hon får spendera hela dagen i hagen i det goa vädret. Vilken lyxlirare!
 
Nu ska jag lägga mig i sängen och dra igång ett avsnitt The Vampire Diaries och försöka smälta min pannkaksfrukost, eller ska jag kanske dra mig upp och rida Budda? Tror jag tittar på TVD och sen rider Budda.. Det är nog den bästa kombinationen! Allt ska iallafall ske innan kl 14 då vi ska lasta Théa, men det blir nog en bra tidsplan tror jag.
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie svensson

Du rider ju massa olika hästar hela tiden, hur många rider du? 😂👏

Svar: Jag bäddar in din fråga i frågestunden, så du får snart svar :D håll ut hehe!
Malou Kastman

2014-03-11 @ 23:04:39
URL: http://emeliesvensson.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0