kvällsupdate

Godkväll kära ni! Dag 1 avklarad utan konstigheter, Eddie är överlycklig för att slippa vara instängd bakom galler (här är öppna boxar, till skillnad från på åpk) och han och Unikum står och hänger in i varandras boxar och gosar med varandra. Jag har nog aldrig i hela mitt liv stött på en mer social och glad häst än Eddie gentemot andra hästar, det är ytterst ytterst sällan han har lagt öronen bakåt mot en annan häst, de kan tillochmed stå och skrika och fäkta med frambenen och han ser precis lika glad ut ändå! Han är för kär mitt hjärta ♥
 
Båda två har iallafall fått gå lite lugnt idag och båda var förvånansvärt lugna och fina! Guldtstjärnor delades ut hit och dit och alla var nöjda och glada. Nu på kvällskvisten har vi haft grillfest med supergod mat och försökt strukturera upp veckan, vi får se om vi får ihop det! Nu ska jag hoppa i säng så jag orkar gå upp och släppa ut hästarna imorgon, godnatt hörrni!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0