ett två tre....

Tre goda godisar:
1. Marabouchoklad
2. center
3. syrliga kastanjer

Tre bästa serierna:
1. The Vampire Diaries
2. One Tree Hill
3. The Originals

Tre bästa hästarna:
1. Neverending Glory - Eddie
2. Carthéa EM - Théa
3. Spirit

Tre personer jag vill träffa:
1. Phillip, mitt hjärta ♥
2. Ian Somerhalder
3. Annika, är så träningssugen!

Tre låtar:
1. Se på mig nu - Medina
2. Best day of my life (Gazzo remix) - American Authors
3. Demons - Imagine Dragons

Tre saker jag längtar efter:
1. Phillip ♥
2. Att Eddie är fit for fight och får hoppa igen
3. Théa's riktiga tävlingsdebut

Tre hemligheter:
1. Jag hatar ryktstenar av hela mitt hjärta
2. Jag var supernära på att dö för 10 år sedan! Välte med en cykel, fick styret i magen och spräckte levern...
3. Jag har nog de mest välskötta svansarna på många mils avstånd! Borstar så fort jag får chansen, gärna flera gånger om dagen! och jag missbrukar glansspray och silicongel, det ska inte finnas en endaste liten tova i mina hästars svansar!

Tre saker jag saknar:
1. Phillip, again, hahah ♥
2. Spirit, mitt ponnyhjärta!
3. Att hoppa Eddie

Tre bra bloggar:
1. Evelina Blomqvist
2. Captain Tourettes
3. Linn Olsson - Gillar egentligen inte hela "rosa bubbla"-grejen, men ibland skriver hon jäkligt bra!

Tre förebilder:
1. Roffe the man
2. Ian Somerhalder
3. Människor som orkar vara starka och ta sig igenom förluster utan att bryta ihop totalt och tappa allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0