We'll I was right...

Usch vad aptungt det var att gå upp imorse.. Jag hade alldeles rätt när jag igår skrev "känns som att jag kommer vara pigg när jag ska upp och jobba imorgon...", jag var allt utom pigg, försov mig och vaknade en halvtimme innan jag skulle befinna mig på jobbet och fick i ren panik kasta på mig kläder, borsta tänderna och slänga upp håret i en boll på en och samma gång.. Sen fjäska med mamma om hon kunde köra mig. I tid kom jag, men hur jag såg ut behöver vi inte diskutera... Stallet är iallafall färdigfixat för idag och hästarna får en vilodag, och jag likaså! Ska bara ligga och titta på film och äta gott med familjen resten av kvällen, så produktiv är planen att jag ska vara idag. Vi hörs!
 
Det var nog världens nöjdaste häst jag hade i andra änden av grimskaftet igår när Eddie fick gå en stund på gräsplätten på gården! Massa långt grönt gräs och körsbärsträdet i bakgrunden står i full blom, snacka om sommarfeeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0