Torsdaaaaag

Två dagar kvar att genomlida (som om mina dagar är jätteplågsamma liksom..) innan det äntligen är dags för helg igen! puuh. Detta inlägget satt jag och skrev igårkväll, runt kl halv 12 på natten efter att ha kommit hem efter en rolig hoppträning! Eddie var så sprudlande glad och sprallig genom hela träningen och jag satt med ett fånigt smile på läpparna under framridningen när han dundrade fram i sin jättegalopp och varvade det hela med små studdsiga galoppombyten härochdär, hahah mitt hjärta ♥ Det ledde såklart också till att han var lite väl sprallig i hoppningen också så det blev lite korsgalopp hit och lite fel-distanser dit, men vad gör det när hela hästen nästan håller på att explodera av lycka?
 
Jag vågar inte gissa på hur trött jag var imorse när klockan ringde. Jag antar att jag somnade någon gång runt midnatt igår och började jobba 07:30 idag... Wheeey praise the lord att jag orkar ta mig igenom denna dagen utan några större nervsammanbrott eller sömnlöshetsbesvär. Men hallå, btw, vet ni vad jag helt spontant gjorde igårkväll? jag klickade in på tdb och anmälde oss till en tävling i helgen! Jag kunde inte låta bli när Hässleholm hade 80 & 90 cm på lokal nivå, vi hade ändå tänkt hoppa 80 & 90 på pay and jump på tisdag nästa vecka men då struntar vi i det och hoppar i helgen istället! Ååååh det ska bli så kul :D ÄNTLIGEN är det dags för dendär tävlingsdebuten, det var på tiden va? ;) över ett år har vi konstant fått skjuta på debuten pga diverse skador... Otursfågel deluxe, men nu kör vi!
 
Oooooch film från träningen igår såklart! ↓
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0