Fredagen den 13.

Det är tur att man inte är vidare skrockfull, if that was the case hade jag nog inte vågat ge mig ut och hitta på allt för mycket en dag som denna! Den enda oturen jag hoppas på att få genomlida idag är träningsvärken i mina ben efter alla hästar jag red igår, puuh!
 
Sitter och försöker fördriva tiden tills mamma vaknar så vi kan åka upp till stallet och fixa och rida min prins, även om det bara är i skritt så är det så härligt att bara sitta på honom! Uppdateringen denna helgen blir nog inte riktigt något att hänga i granen då jag ska träffa Phillip i eftermiddag och imorgon ska vår släkt komma hit och fira att pappa har fyllt 50 = ingen tid framför datorn. Meeen jag ska försöka klämma in lite uppdatering ändå om jag kommer på något roligt eller intressant att skriva om!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0