Preparations

Nu kan jag äntligen andas ut och försöka återfå lite värme i kroppen, har varit iväg precis hela dagen och nu är första gången jag sätter foten i huset sedan jag lämnade imorse. Har flängt mellan stallet - helsingborg - och sen stallet igen för att hjälpa mamma och dem att förbereda inför tävlingarna i helgen. Imorgon är det DM i dressyr för ponny på anläggningen och på söndag är det storhästklasser, så vi har förberätt mackor, hackat grönsaker, fixat såser, gjort toast osvosv. Ibland är det lite jobbigt att mamma och Carina (Josses mamma) är köksansvariga, det är alltid så jäkla mycket att göra innan tävlingar!
 
Menmen, imorgon är det alltså uteritt som gäller igen imed anläggningen är upptagen, ska försöka hinna med det på förmiddagen så jag slipper hålla på och stressa då vi har bokat bord på Harrys i Helsingborg vid 20:00, ska ut och äta med tjejerna och sen ta igen lite tid över några drinkar! Vi har nog inte setts allihopa sedan vi var i Ayia Napa, och det var i Juni!! Ska bli supermysigt :) Ska även försöka hinna få iväg lite paket på posten imorgon som jag inte han skicka iväg idag, full rulle alltså!
 
Alla bruuudarna på G i Ayia Napa utom Linnea som står bakom kameran!
 

Kommentarer
Postat av: lisa

Tack så mycket! :D

Oj.. kan man "dra fram" en hel käke med bara räls?! Det måste kännas jätte ovant sen ^^. Men det här är så drygt, varför satte de inte in en räls när du var typ liten så det slapp bli ett helt käkfels-problem? Jag hade gjort vad som helst för att de tvingat in en räls på mig när jag var liten, så jag slapp ta tag i det nu..

2013-10-19 @ 00:13:06
URL: http://lisacandemyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0