OMG idag är det ÄNTLIGEN höstlov!!!!

Men vänta lite nu? Jag har ju redan suttit av min tid i skolbänken och haft en awesome student och allt detdär som hör till, i'm freeeeee! Eller ja, detta betyder pretty much att denna dagen kommer se ut preciiiis som alla andra dagar i mitt arbetslösa liv, jag sover alldeles för länge, tittar på alldeles för mycket TVserier, städar mitt rum alldeles för sällan och rider alldeles underbara hästar ♥
 
Okej, I will try to make a change! Sova mindre går fetbort, jag behöver min sömn för att inte bli en tjurig bitch ;) TVserietittandet kommer snart att minska då jag nu går in på den 9onde och sista säsongen av One Tree Hill, efter det har jag bara mitt kära The Vampire Diaries och The Originals kvar som sänds en gång i veckan varje fredag, lagom! Städningen måste jag göra något åt om jag någonsin vill se mitt golv igen, tänkte ta tag i det och börja lite smått idag.. Och på hästfronten är det bara en massa roligheter på gång! Inte nog med att Eddie och Théa är helt outstanding på vad de håller på med så har jag även fler hästar på g, detta är sååå roligt och spännande!
 

Kommentarer
Postat av: lisa

Tack för hjälpen, kan inte välja!! :( vad skulle du valt för färger och material på din isåfall? :)

2013-10-25 @ 13:22:25
URL: http://lisacandemyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0