liar liar!

Kvällsupdate #2 skulle jag egentligen vilja skriva i rubriksraden men hur roligt hade det varit egentligen med två nästan likadana rubriker efter varandra?! Nää. Tänkte att jag skulle gått in och skrivit lite under dagen meeeen det har varit full rulle sen jag lämnade Ljungbyhed vid 14-tiden idag så jag har helt enkelt inte hunnit.
 
Astrid hoppade helt kanonbra igår, känns bra inför pay and jumpen vi ska vara med på i Åstorp imorgon! Eddie skrittar på som vanligt med lite travinslag imellanåt och Théa var ordentligt pigg idag! Hon fick gå över lite bommar och även rulla över ett litet minihinder, imorgon ska vi testa rida ut en runda igen. :)
 
Nu ska jag packa ihop lite grejer och sen ta mig ut till Ljungbyhed igen, Phillip åker hem till Norge över helgen så får passa på att träffa honom nu :) Vi hörs imorgon! That's a promise ;)
 
Bästa ponnybusarna!

Kommentarer
Postat av: josse

Världens bästa ponnyer! Blir helt tårögd när jag ser den, så många känslor kommer upp...

Svar: De är så bra <3 världens bästa! gud ja..
Malou Kastman

2013-11-13 @ 19:07:49
Postat av: Malin

Jättefina gula ponnyer! Det finns inget som går upp mot ponnytiden!

Svar: världens finaste gula ponnyer! Nej ponnytiden är rolig, den ska man ta tillvara på :)
Malou Kastman

2013-11-13 @ 20:40:25
Postat av: olliochmessi

Väldigt tjusiga små hästar!

Svar: så fina så :D
Malou Kastman

2013-11-14 @ 13:26:08
Postat av: Caroline

SV ja självklart:) mer info kommer om det längre fram..

2013-11-21 @ 23:36:04
URL: http://internationalshowjumping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0