julstök i stallet

Hej på er hörrni!
Idag ringde klockan tidigt trots en sen kväll hos några vänner igår, arbetsdag på klubben och att fixa iordning anläggningen för Julahoppningarna stod på schemat! Det skulle städas och julpyntas och fixas med en massa olika saker, både kul och mindre kul. Det blir iallafall väldigt mysigt!
 
Eddie får vila idag då det är fullt ös överallt på klubben och jag har dåligt med tid, kom precis hem och ska slänga mig i duschen och sen fixa lite här hemma, ikväll sticker jag till Halmstad på inflyttningsfest så här lär tyvärr vara ganska tyst på bloggen.. Men vi hörs väl imorgon eller något!
 

Vår snygga snö(frigolit)gubbe som saknar båda näsa och hatt.. han ska in i ridhuset sen också!

En ruggigt suddig bild på ena ridhusväggen..
Läktarkiosken!

Dannyboi utan sin tomteutstyrsel! Denna dockan har skrämt mååånga barn på ridläger kan jag tala om.. ;)

Kommentarer
Postat av: Gisela

Haha öö danny!!! Fortfarande lika rädd för den dockan!!

Svar: hahah, hen är sååå snygg!! :D
Malou Kastman

2013-11-23 @ 18:31:15
URL: http://giselasunven.devote.se
Postat av: Henny Vinlöf - blogg om hästar på olika nivåer!

Är det Sölvesborgs ridhus? =)
Var där och provred en häst för många år sedan och minns att det stod en gran mitt i ridhuset då med ;) haha

Svar: Nej det är på Åsbo Ponnyklubb i Gråmanstorp! ahaaa :D det är så mysigt!
Malou Kastman

2013-11-23 @ 20:12:28
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/
Postat av: Evelina Blomqvist

ALLTSÅ SÅÅÅÅÅ MYSIGT :D

Svar: Det är helt underbart!! :D det blir SÅ mysig julkänsla!
Malou Kastman

2013-11-25 @ 19:38:41
URL: http://epicevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0