frukost takeaway

Utdelar några väl valda svordomar samtidigt som jag slirar genom den leriga hagen för att hämta min häst som absolut inte har några planer på att samarbeta utan står så långt bort i hagen som han bara kan komma...
 
Inte nog med det så vaknar jag upp till ett kylskåp som inte innehåller en endaste droppe mjölk, självklart när jag för en gångs skull är hungrig på morgonen... Resultatet av det fick bli takeaway frulle i form av ett paket torra flingor som inte ens dög åt min svarta humörtestande springare, känns som en bra start på denna dagen..
 
Här har jag gått genom ca halva hagen, ser ni min lilla prick till häst längst upp till vänster?! rumpnisse...

Kommentarer
Postat av: Evelina Blomqvist

HAHAHHAHA älskar inlägget!

Svar: tur att något är älskvärt i det då! för det var minsann inte hästen just då kan jag tala om.... ;)
Malou Kastman

2013-11-23 @ 13:27:12
URL: http://epicevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0