hemma tidigt

Idag var det minsann ingen överansträngande dag i skolan kan jag tala om, hade en lektion på en timme där vi hade betygssnack och käkade kladdkaka med grädde och jordgubbar! Inte allt för jobbigt får jag väl säga, tur det då jag bara fick ca 5 timmars sömn i kroppen inatt vilket är på tok för lite för att jag ska hålla mig på bra humör en hel dag!
 
Åkte därefter direkt in till IKEA och Väla med Johanna och fixade lakan och färg osv. och nu sitter jag hemma i soffan och tar det lugnt, har redan hunnit sitta här ett tag då jag kom hem för ett tag sedan! Tror jag ska gå in och lägga mig och sova en timme eller något så jag orkar vara vaken ikväll på parkfesten, annars somnar jag nog i en buske eller något så trött jag är! Aja, nya designen kommer troligtvis upp idag också, spännande va?! Ska bli skönt med lite förändring!
Fortfarande ingen som känner sig sugen på att sälja sitt HV Polo schabrak till mig?
Är så fruktansvärt deprimerad för de inte finns att få tag på längre.. Vill verkligen ha det!!

Kommentarer
Postat av: olliochmessi

Såå himla fin layout!!!

Svar: Tack!! :D
Malou Kastman

2013-05-30 @ 07:29:10
Postat av: Bea

Fint det blev!

Svar: Tack så mycket!
Malou Kastman

2013-05-30 @ 21:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0