Godmorgon!

Nej men godmorgon på er!
Kan dock inte till 100% säga att jag är vaken än då detta är ett tidsinställt inlägg och jag bestämde mig igår för att ta en rejäl välförtjänt sovmorgon. Iallafall, gårdagen bjöd på många trevligheter! Steg upp tidigt och var med Matilda och Spottis på tävling i Ängelholm, de gjorde 2 felfria rundor i både LC och i deras LC+5 debut, så duktiga så! Lilla prinsessan har dessutom blivit nästan helt gul nu, älskar hennes fina sommarpäls ♥
 
Därefter var det bara hem och hoppa i bikinin och sen spenderade jag hela dagen vid poolen med mina fina vänner, vädret var ju bara helt underbart igår! Stack hem en snabbis igen och for upp till stallet där mamma fixade medan jag gick en runda med Eddie, sen hoppade jag i duschen och drog mig vidare för att spendera kvällen med vänner igen, urmysig dag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0