full rulle idag

Hej på er!
Har äntligen fått tummarna ur röven och lagt upp bloppisen ett x-antal dagar senare än vad jag lovat, men bättre sent än aldrig! eller hur? Det kommer troligtvis tillkomma lite grejer inom en snar framtid, lägger upp dem när det är dags. Eddie gick dressyrträning i förmiddags och skötte sig superfint! Tränade vidare på skänkelvikningar, öppna/sluta och rakriktning och han kändes kanonfin. Spottis har jag precis skrittat ut en runda i det rent ut sagt underbara vädret med mamma och Texas som sällskap, supermysigt!
 
Nu ska jag byta ut ridstövlarna mot löparskorna och dra ut och springa en runda, man får passa på när vädret är såhär fint. Sol och vindstilla, jag har även hört rykten om att i påsk ska allting vända och vädret ska gå åt det varmare hållet igen!!  U N D E R B A R T
 

Kommentarer
Postat av: Merve

Var gärna med i min veckans awsome:a blogg tävling/ enkla regler ^^

2013-03-27 @ 16:42:54
URL: http://kapronsky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0