shopping @ Hööks

Svängde inom Hööks på väg hem från tandläkaren då jag lyckades snappa upp någonstans från facebook att de hade rea, hela 50% på en massa grejer och såklart kan ju jag inte hålla fingrarna i styr då.. hehe! Köpte dock bara hem nödvändiga grejer som jag har varit mer eller mindre i behov av under en tid, så lite kunde jag ju kontrollera migsjälv! Det svider dessutom lite i plånboken nu efter resan..
 
Aja, det som fick följa med hem var iallafall ett par nya ridskor vilket nog var det mest nödvändiga köpet idag! mina gamla är för små och dragkedjan är helt mongo.. Även ett par stigbygelpåsar, ett mysigt fleecetäcke till Eddie och en softshell jacka fick följa med hem! Allting utom påsarna var på halva priset men de kostade bara 49:- så det var inget att gråta över ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0