bättre sent än aldrig, film från julahoppningsrundorna!

Här kommer den efterlängtade filmen från Julahoppingarna som har tagit en jädra tid att ens få över till min dator.. haha! Jag och Josse har aldrig fått tummarna ur röven till att föra över dem från hennes till min dator, men nu häromdagen så tog vi äntligen tag i det och förde över dem.
 
Och självklart ska ni få se rundorna! Eller ja, iallafall Maddes kanonrunda som ledde till en 7:e placering och min första runda som även om den innehöll ett stopp (ryttarmiss) var helt okej, den sista katastrof-rundan är ingenting att se kan jag lova så den lägger jag inte upp.... Sen är där även lite blandade klipp från framridning/framhoppning, ENJOY!
 
Kan du inte se filmen? klicka HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0