upp och hoppa!

Idag är det full rulle som gäller! Madde kommer strax hit och ska rida Spottis en runda, därefter ska jag hjälpa Petra och sitta på 3-åringarna och lite sånt smått och gott. Efter det så är det raka vägen till åpk som gäller där jag och Bella ska röja i sadelkammaren och göra om helt så vi får bättre plats med våra saker. Det lär nog ta ett tag och uppdateringen här lär vara lite halvkass idag.. Men det får ni ha överseende med!
 
Jag och Bella som fanbärare på Skånska Mästerskapen 2012!

Kommentarer
Postat av: Henny - blogg om livet med olika hästar på nybyggd hästgård!

Åh, jag fullkomligt älskar att städa i sadelkammaren och titta på alla fina saker! ;)

Svar: Det var ganska roligt faktiskt för man hittade saker som man inte trodde längre fanns! och en massa äckliga spindlar... haha!
Malou Kastman

2013-02-19 @ 20:41:38
URL: http://hennyvinlof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0