uppe innan tuppen

Som grädde på moset så har jag haft morgonfodringen i stallet idag vilket = tidig uppstigning, inte gött med tanke på att jag la mig så sent igår.. Ska sätta mig ner nu och förbereda lite inlägg och så innan vi åker tillbaka till stallet för utsläppet och då ska jag rida också. Sen är det fullt ös med att packa det sista, duscha osv. och sen sticka en runda till väla för att inhandla lite smågrejer, därefter går bussen 14:15 från knutpunkten! Så trött som jag är och lär vara efter att ha varit igång från såhär tidigt på morgonen så kan vi ju hålla tummarna att jag får sova lite på bussen.. är framme 20:40 i Oslo ikväll!
 
Mamma vågade sig upp en stund på Eddie igår också efter jag ridit, han är så snäll min lilla häst! :)
 

Kommentarer
Postat av: Camilla Danielsson

Är din mor gammal ryttare eller har hon fått intresset från dig?

Svar: Hon red och tävlade när hon var liten men har sen varit ifrån det i måååånga år och bara ridit några enstaka gånger ibland på islandshästarna hos vår hovslagare :)
Malou Kastman

2013-12-30 @ 11:14:53
URL: http://bbqridtravare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0