glad tjej!

Oj vad underbart att sluta tidigt idag, det gjorde verkligen hela min dag! Känns som att jag för en gångs skull kommer hinna med allt jag har planerat idag bara för detta, great! Sitter just nu ute på altanen i solen och pluggar, därefter ska jag upp till stallet och rida ut en runda på Spottis, undra om hon kanske är lugn idag för en gångs skull pga värmen? (; haha! skämt å sido. Därefter blir det hem och ännu mera plugg, så uppdateringen idag kanske inte kommer vara den bästa, men det får ni ha överseende med!
.
En bild på mig själv från igår för ovanlighetens skull! jag kan meddela att jag höll på att avlida med mina jeans.. haha :( ett tips, ha aldrig långa jeans på er när det är 28 grader varmt ute..

Kommentarer
Postat av: madelene friberg

sv: haha ja, det hade varit super roligt! :) Första gången hade kanske gått, men sen hade hon kanske fattat ;)

2012-05-22 @ 15:20:09
URL: http://madelenefriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0