meeting i helgen!

I helgen är det dags för årets första Meeting! (och kanske sista?..)
Jag pratar självklart om cupen i Helsingborg! ni kanske kommer ihåg den? Jag och Spirit vann ju faktiskt b-finalen förra året! :D
.
Vi satsar självklart på att få så bra resultat som möjligt, även om jag vet att det är tuff konkurrens. Vi kör på som vanligt och hoppas på det bästa helt enkelt!
.
"den som inte hoppas på att vinna har redan förlorat"

Här kommer några bilder från förra året, en till sån rosett hade jag inte tackat nej till! (;







Här är filmen från finalrundan, min ponny var lagom laddad på prisutdelningen eftersom jag startade som sista ryttare och var tvungen att gå ut i ryttargången igen efter rundan innan jag fick rida in på prisutdelningen. Så domaren fick inte lov att komma i närheten med dendär räliga mikrofonen enligt Spottis.. suck!
.
Så jag fick hoppa av istället under intervjun (som man för övrigt inte hör ett skit av vad jag säger för jag var så nervös så jag höll på att kissa på mig.. haha!) När speakern säger ut i högtalarna: "OCH VI HAR EN VINNARE I KLASSEN!" så är min första tanke: "JAAADÅÅÅÅÅÅ!!" men efter några sekunder så slog det mig att jag var tvungen att prata i dendär satans mikrofonen och då ändrades plötsligt mina tankar till det negativa istället.. haha!
Självklart så är jag jätteglad över att jag vann och intervjun var ju faktiskt lite rolig ändå.. (;


Kommentarer
Postat av: FRIDA ELMLUND

SV; Tycker att de var fruktansvärt söta ;) Hahaha

2012-03-30 @ 09:45:37
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/
Postat av: Emida

jättefina bilder! :)

2012-03-30 @ 14:35:57
URL: http://emidanasbrandt.blogg.se/
Postat av: Anonym

din ponny hade kunnat vara riktigt riktigt grym om du inte varit så lång :/ och du rider grymt !

2012-03-31 @ 06:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0