Lohrischa

Alexandra Jeppsson om påväg hem!:
Fin hon är :) Nu när det ändå är "ute", kan du inte berätta mer om henne här på bloggen då? :)
.
Svar: Visst är hon! Jovisst kan jag göra det. :)
.
Lohrischa "Rödluvan"
fuxsto f. 2008
Lohengrin - Lordanos
Taget ur annonsen: "kvalitetshäst för championat som drar blickarna till sig, personlig och charmerande häst med glimten i ögat, feminint svårklassämne"
Mamman är premie sto klass 1 med segrar i internationella 140-klasser.
.
Hon är endast grundriden och hoppad några gånger under ryttare. Hon har 3 mycket goda gångarter (enorma gångarter om du frågar mig, haha!), hon är hinderklok och hoppar med mycket scoop. Hon är ca 164 cm hög men beräknas bli drygt 167cm. Jag kan ju inte säga så mycket mer om henne eftersom att jag inte känner henne, men hon verkar vara väldigt snäll och go häst! Efter vi longerat henne så gick hon rätt in till mig i mitten och stoppade huvudet i min famn, haha! Hon var väldigt mjuk och fin att rida. Jag tyckte att det var väldigt tråkigt att hon inte gick igenom då hon hade blivit ett himla roligt projekt, men vi får se vad som händer!
Ni får ha lite överseende med bilderna nedan, hon är väldigt smal och omusklad då hon kom till sverige bara någon vecka innan och resan hit på ca 70 mil tog väldigt hårt på henne..

Kommentarer
Postat av: Evelina

Superfin häst!! Hon ser ut som en dröm. Hur är hon att rida?

2012-06-07 @ 20:49:54
Postat av: Emma

sv: tråkigt att hon inte gick igenom :(

2012-06-07 @ 21:01:18
URL: http://¨ponnyflickornas.blogg.se/
Postat av: Johanna

åh, så fin! :D

hoppas att det löser sig med benet!

2012-06-08 @ 23:00:10
URL: http://ujohanna.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad fin hon är, tråkigt dock med besiktningen...

2012-06-20 @ 14:12:12
URL: http://dressyrfux.blogg.se
Postat av: kim

Varför gick hon inte igenom?

2012-06-25 @ 22:30:46
URL: http://justkim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0