arg..

Wow, de senaste dagarna har blogg.se verkligen gått mig på nerverna.. Till en början så höll de på och strulade en massa, det hängde sig och inlägg jag skrev ville inte publiceras utan försvann helt spårlöst och igår kunde jag inte ens logga in! dåligt måste jag säga.. Men nu verkar det vara löst och jag hoppas att bloggningen kan återgå till det normala igen.
 
Var nyss uppe och tittade till hästarna i regnet, "kärringarna" står nu i samma hage för att de ska lära känna varandra då nykomlingen de senaste dagarna har gått med pojkarna och blivit bundis med dem. Knäppte några bilder men de blev inte så roliga då de mest stod och betade och vädret är helkass..
 
Snemma, Dolly och Spottis på rad och håller koll på Vidja, haha!
Spottis är alltid nyfiken när det kommer nya hästar men Dolly gillar inte det då S är hennes "bebis" och hon måste skydda henne.. haha! så så fort någon kommer i närheten av Spirit så blir hon jättesur och går imellan, men S är lika glad ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0