sent..

Hej och hå vad sent jag kom hem idag! Det var kolsvart ute när jag kom hem från skolan så jag hoppade över ridningen idag igen, det är varken kul att ge sig ut och skritta en runda ute eller att lunka runt i paddocken.. Kommer hem lika sent imorgon, får se om vi ger oss ut då! annars får jag väl sitta och skritta omkring i paddocken, wiiiiie.. Inget som låter sådär jättelockande faktiskt, men eftersom att hon inte får bli svettig så vågar jag inget annat än att skritta, lilla nippertippan har ju en tendens att stirra upp sig väldigt lätt så jag vågar inte riskera något! Hon ska ju ända börja trappas ner på ridningen nu för att sen ställas av, så det gör inte så mycket ifall hon får stå några dagar nu, hon ska ju ändå inte hållas igång så länge till!


Kommentarer
Postat av: Malin

Snygg häst!

2012-01-11 @ 20:00:21
URL: http://malinottenback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0