Othello igår

Otto var superduktig på hoppningen igår! Tur han är så snäll bamsehästen, lyckades lura med pappa att kolla och hans min när han såg Otto var helt obetalbar, haha! Men somsagt så skötte han sig kanon och gjorde två bra rundor! Tror att jag fick ett ner i 90 cm och felfri i 1m, men är inte helt 100% säker, haha! (bra man har koll va?!) Det kändes lite ovant då jag aldrig har hoppat en hel bana på storhäst innan, har ju bara hoppat några enstaka hinder! Men det gick kalas! :) Tror minsann att han tyckte att de två sista hindrena på banan var de roligaste att hoppa, han sög som tusan på de i båda rundorna, haha! Det var iallafall väldigt roligt att "tävla" honom! :D Filmer från rundorna kommer när Louice har laddat upp dem!


Kommentarer
Postat av: Helen

Kan se pappas min framför mej.. Kan höra honom också: Du hoppar inte med den stora hästen.. Nu får du börja spela schack istället.

2012-01-15 @ 14:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0