HEJ HOPP

Imorse var min säng skönare än vanligt, det tog imot att gå upp kan jag säga..
Härstarna fick äta sin frukost inne idag, annars hade väl allt hö blåst bort, haha!
Det uppskattades nog att slippa gå ut i den värsta blåsten, de fick istället komma
ut när det det lugnat ner sig lite. De fick väl dock lite överskottsenergi av att stå
inne längre eller något, för när de kom ut så röjde Spottis och Snemma som tokar
i hagen, haha! De bockade, stegrade och visade upp sig som bara den. Sötnosar!

Passade på att fixa stallet när vi ändå var och släppte ut hästarna, så slipper vi göra
det senare när det är dags att rida! Vi kör till ridhuset senare i eftermiddag och rider.
Det är inte lönt att försöka ge sig ut i detta vädret! På schemat står det lite
markarbete, gymnastikhoppning och småhinder. Madde ska även hoppa henne
lite eftersom att hon ska tävla henne på fredag!

Men nu ska jag klä på mig osv, snart rullar bilen mot Laholm!
Shoppingdags!


Kommentarer
Postat av: Anna & Cassie

Sv; aa det kanske skulle vara bra med lite bättre kvallite ;)

Skickade med mejladdressen också så du kan skicka den där :)

2012-01-04 @ 12:42:48
URL: http://macroo.blogg.se/
Postat av: madelene friberg

sv; men det känns som dumt, ni kör ju i onödan då!

2012-01-04 @ 16:11:12
URL: http://madelenefriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0