hästarna idag

Spirit:
Hon var pigg och glad som vanligt! Tog bara på hacket i hagen och skrittade direkt med täcken och allt på, haha! Hon är så positiv till allt lilla hästen, sitter på långa tyglar och hon småtravar med öronen spikade rakt fram hela tiden, mysponny!

Orchidee (Lillis):
Väldigt positiv ponny, rolig att rida! Jag höll dock på att få smaka grus idag! (; haha! Hon blev jätterädd för en hund som hoppade upp på ett staket när vi var ute så hon tvärvände och började springa så jag tappade ena stigbyglen och hamnade halvt på halsen, haha! Fick dock stopp på henne och koll på balansen igen ganska snabbt, resten av rundan skötte hon sig kanon! Imorgon ska Mikaela (ägaren) rida henne i paddocken så ska jag hjälpa henne lite, vi får hoppas att det går bra! :)

Listan har väl gått lite sådär idag, har hunnit med hälften ungefär. Ska sätta mig ner och börja putsa sadel och allt det nu strax, benskydden tvättade jag imorse! Senare ska jag sätta mig ner med plugget, har bara några få frågor som ska svaras på till på tisdag, så så bråttom är det inte! Mitt rum får nog vänta till imorgon! (;

  • Rida ut Lillis
  • Skritta ut en runda på Spottis
  • Städa i mina skåp i stallet
  • Städa mitt eget rum
  • Plugga
  • Putsa sadel, träns, stövlar, benskydd osv.

  • Kommentarer
    Postat av: Rebecca Eisengarten

    sv: Ja det mesta går att fixa ju :)!

    2012-01-15 @ 19:41:23
    URL: http://rebeccaeisengarten.webblogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0