Spännande

Idag ska jag och Spirit på utfärd, och jag antar att ni blev lite nyfikna nu.




Vi ska nämligen på hoppträning ikväll, och det ska bli riktigt roligt att träna Spirit.
Jag har hoppat henne en gång tidigare, och det var den vintern när de gick omkull och Malou skada sig.
Det var väldigt längesen och därför ska det bli spännande och känna skillnaden eftersom det har hänt så mycket positivt med Spirit på sista tiden!
Eftersom hon inte har hoppat på länge kommer jag inte vara med på hela hoppträningen utan vi hoppar lite grann och anpassar efter hur mycket Spirit orkar.


Kommentarer
Postat av: alva

Snygg blogg du har ;);)

Följa varandra via bloglovin'?

2012-02-29 @ 15:58:41
URL: http://alvadrommar.wordpress.com/
Postat av: MAJA TURESSON

vilken snygg häst du har! :D och blogg dessutom! :D



följa varandra via bloglovin?

2012-03-01 @ 13:47:15
URL: http://mturesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0