jag har köpt en hopphäst - som jag själv aldrig har hoppat.

Ja, ni hörde rätt. Jag har aldrig hoppat Lohrischa.
Nu tycker ni väl säkert att jag är korkad, dum i huvudet etc. som köper en häst som jag ska ha till hoppning men jag har själv aldrig hoppat den. Ja så är kanske fallet, detta kanske går rätt åt h*elvete, jag vet inte.
 
Detta är en CHANSNING jag har gjort, jag har sett på filmer och hästen kan verkligen hoppa! Kan den hoppa med mig? Passar vi tillsammans? Det återstår att se.
 
När jag var och provred henne så hade ägaren skadat sin nacke ganska illa och fick inte lov att rida så Bambi hade stått i någon vecka när vi kom och hade därför väääldigt dålig kondition, hon orkade knappt ett helt ridpass. Och då bestämde vi oss för att inte hoppa då hon ändå inte hade visat sig från det bättre eftersom hon var så trött.
 
Jag hoppas innerligt att hon blir bra snart för jag längtar efter att få sitta på hennes rygg igen och komma igång och bygga muskler och äntligen få testa hoppa henne!
 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag tror verkligen ni kommer komma långt . Jag tror ni kommer passa perfekt och att när du hittat alla knappar så kommer ni bli perfekta tillsammans .
Du har hittat en superfin häst och det var tur den kom till dig !
Jag ser fram emot att se er utveckling , verkligen .
Du rider sjukt bra och jag håller tummarna för er !
Du kommer klara det galant !

Svar: åh tack! vad gullig du är ^^TACK TACK TACK! blir så glad när du skriver så! :'D
Malou Kastman

2012-08-14 @ 16:06:11
URL: http://jonnaakohlen.blogg.se
Postat av: ALEXANDRA JEPPSSON

Jag hoppade inte Loma när jag provred henne heller men jag tyckte inte det spelade någon roll för jag visste att det var henne jag ville ha :)

Svar: nej man behöver ju inte alltid göra det, ibland klickar det med en gång ändå! :)
Malou Kastman

2012-08-15 @ 11:49:46
URL: http://skeckryttaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0