BILDBOMB!

Lilla hjärtat förstod inte riktigt vitsen med att hoppa utan ryttare utan tyckte det var helkonstigt och sprang helre runt och visade upp sig! har en del väldigt roliga bilder när hon hoppar helknasigt, haha! inte nog med det så ser hon helt fundersam ut när hon hoppar, precis som att hon inte riktigt fattar vad det är frågan om!

Dock kan jag inte kolla mig mätt på den ponnyn, min finis!
Och hon blir bara gulare och gulare för varje dag som går, underbart!





HAHAHAHAHAHAHAHA! hon tyckte verkligen att det var helkonstigt..



bakbenen är iallafall inte att klaga på!


Kaninen!






Kommentarer
Postat av: Julia Lundgren

Vilken jäkla teknik hon har! Men fy vad jag skratta åt kaninbilderna, hahahaha! så söt häst så ;)

2012-04-19 @ 13:51:25
URL: http://julialundgren.blogg.se/
Postat av: Johanna

riktigt härliga bilder :D va gul hon är, Mio är fortfarande väldigt mörk.. :)

2012-04-19 @ 15:25:06
URL: http://ujohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0