Ängelholms RF

Jag kan börja med att meddela att att vi fick upp dragkedjan på mina stövlar så jag kunde ha mina egna, haha!

LC:
Jag säger bara att det var tur vi hade Josse med oss annars hade vi nog missat denna klassen!
Kom väldigt sent så mamma fick springa upp och anmäla, jag fick springa in och kolla banan och Josse
fick börja tränsa Spottis, ovanligt att det är just vi som är slöa, haha!
Jaja, jag han upp på ponnyn, rätt in på framhoppningen, rida runt lite där, hoppa krysset någon gång och sen
räcket och oxern en gång sen in på banan. xd

Hon var iallafall superfin på banan, kom lite nära på några räcken men oxrarna kom hon fint på!
Vi dubbelnollade och det räckte till en 2:a placering med några hundradelar från ettan! ;)

LB:
Nu fick vi iallafall en ordentlig framridning! Hehe..
Hon var superfin även i denna klassen men rev tyvärr sista i omhoppningen..
Det var en kombination med oxer-räcke så hon blev lite lång i den och fick med sig sista bommen.
Men det gör faktiskt absolut ingenting, huvudsaken är att vi fick en bra känsla tillsammans, hon var med
superbra i svängarna och var fin på hinder, så jag är supernöjd! :D

Håller på att ladda in filmerna och ska be Josse skicka bilderna som hon tog med sin kamera, så
det kommer upp i ett inlägg liiiite senare! ska ju även utvärdera tävlingsplatsen också. ;)
Bjuder på en bild från min kamera sålänge!


Kommentarer
Postat av: Louice

Grattis :D

nyfiken på filmerna :)

2011-03-27 @ 17:29:58
URL: http://louice.pankz.se
Postat av: emma fors / forzi.blogg.se

tackar så mkt :D vilken fin guling du har !

2011-03-27 @ 22:33:09
URL: http://forzi.blogg.se/
Postat av: linnea

Vilken söt ponny. Grattis till placeringen :)

2011-03-28 @ 12:00:26
URL: http://hastliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0