Othello

Igår hände det spännande grejer ska ni veta, jag var nämnligen iväg och red på Othello! Louice's häst. :) Jag måste ju somsagt vänja in mig lite på storhäst så jag inte kommer ut och rider som en kratta på provridningarna, haha! ja den tiden är snart kommen den också.. Det känns både bra och mindre bra, jag vill ju inte lämna iväg min finaste ponny för någonting i världen egentligen men sen samtidigt så känns det som jag vill fortsätta vidare, börja om på en ny häst och få nya erfarenheter! det är svårt detta ska ni veta..

Iallafall, till saken! Det kändes inte lika dåligt som när jag red honom sist, det kändes lite mer som att "men det här har jag redan gjort en gång nu, det kan jag lite". Det är tur att Otto är så snäll som låter mig lära mig rida storhäst på honom, haha! Han är verkligen supercool, han gör det man ber honom om utan protester och är alltid lugn, vilket är bra så man känner sig trygg!
Det är en rejält stor skillnad på Spottis 137cm och Ottos 173cm, haha!
En riktig gentleman är vad han är och tur är väl det!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0