Falsterbo HorseShow 2011


Detta är ungefär vad jag ska kolla efter i Falsterbo, dock har jag inte skrivit upp alla småsaker
på listan men det är typ sadelöverdrag, tyglar, strumpor osv.

Hjälm ~ antingen en JW eller Charles Owen ayr8 leather look, ska se vilken som känns bäst.
Tävlingsskjorta ~ ingen bestämd men ska hitta någon snygg, lutar åt en från Kingsland.
Tävlingsridbyxor ~ hade gärna köpt ett par animo (de med spelkort), men jag tycker det är för mycket pengar för ett par ridbyxor så jag ska kika lite på de på bilden från Mountain Horse!
Schabrak ~ vill hitta något riktigt snyggt tävlingsschabrak, gärna flera :D vill ha att variera med, har bara typ 2-3 st som jag använder till tävling nu och det blir tråkigt att alltid ha samma.
Ridstövlar ~ då mina Pioneer börjat nå sitt slut (dragkedjorna är redan lagade 2 gånger och nu är de sönder igen..) så skulle jag verkligen behöva ett par nya! Tänkte prova Supreme High Rider från Mountain Horse, har hört att de ska vara väldigt höga i skaften och då jag har väldigt långa ben så låter det väl bra! annars får jag se om där är några andra som sitter bra.


Kommentarer
Postat av: Melina

Hur gör man om man vill ha länkbyte med dig? :) Sådär så man e på sidan? :P

2011-06-26 @ 18:40:33
URL: http://ridstrumpor.blogg.se/
Postat av: Caroline Ellinor Melin

SV: Haha, jag menade pelham men i mitt huvud byter de två betten namn ibland... xD Men du förstår kanske vad jag menar, det är att starkt bett och man ska inte rida med det om man inte förstår vilken skada man orsakar när man missbrukar det :(



Anyways - JW hjälmen är sjukt snygg :P

2011-06-26 @ 20:35:47
URL: http://carolineellinormelin.blogg.se/
Postat av: Henrietta

vad är det för märke på det gröna schabraket? :) <3

2011-06-27 @ 14:25:25
URL: http://swedenjumpers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0