time, time, time

Oj vad tiden har flugit förbi nu de senaste dagarna! Har knappt suttit vid datorn alls..
Anledningen till detta är att jag har slutat jobba så tar jag mig friheten att sova extra
länge på mornarna, sen har jag ju en liten ponny som också tar sina timmar om dagen
+ valpen nu som det också går väldigt mycket tid åt! Kan meddela att det går väldigt bra
med honom, han sköter sina behov utomhus och inte i huset & kan redan sitt och ligg! :D
Dock tuggar han på det mesta.. men det är sånt som valpar gör! säger man till så slutar han.

Jag tänkte göra utvärderingar av de grejer jag köpte på Falsterbo, nu har jag hunnit använda
de några gånger och kännt hur de känns, så jag slänger upp en utvärdering var dag kl 12:00!

Bjuder på två nya bilder på Tex sålänge:


Kommentarer
Postat av: hanna

herregud vilken söt hund!

2011-07-16 @ 21:43:31
URL: http://ofeliavi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0